lördag 23 mars 2013

Äntligen!

Motiverad av att höra att Fibyareten är gjord så tänkte jag att jag skulle ta och ticka av någon 7A bara så det blir gjort nån gång som jag så länge tänkt men inte blivit av. 7A är ju som lite av en milstolpe och även om jag har klivit upp ett snäpp inne i vinter tack vare senap och singelfrustration har det inte varit läge ute riktigt fören idag. Tänkte köra lite på King louie men hamnade på latino lover istället då jag var själv och den känns lite mindre läskig ensam. Eftar att först inte fått fast fötterna riktigt bytte jag till mina nya oanvända skor som jag vann på senaste 50 upp, Tack klättercentret, och då gick det faktiskt alldeles för lätt. Lite av ett antiklimax. Tänkte 7A-gränsen skulle vara mer magisk på nått sätt. Kanske känns bättre när väl King louie sitter. Det är trots allt den jag ville köra och har lite som projekt. Härlig dag!

Latino Lover 7A from Uppsalastenar on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar